fredag 12 oktober 2012

Byta blogg..?

Hallå! Gissa vad jag har hållit på med hela kvällen? Jag har gjort en helt ny blogg, www.beccasplace.blogg.se, för jag är så galet trött på blogspot! Jag orkar inte verkligen inte med det.. Så nu har jag i alla fall gjort en header och lite sånt till den andra bloggen, men kan fortfarande inte bestämma mig om jag verkligen ska byta. Om ni klickar på länken: www.beccasplace.blogg.se, så kan ni läsa lite där om för och nackdelar, och så kan ni väl kommentera antingen här eller på den andra bloggen vad ni tycker? Ska jag byta eller inte? Kommer ni att fortsätta läsa min blogg? Jag vet ju att man förlora mycket läsare på att byta blogg, men det kanske får vara värt det? Kommentera vad ni tycker, så blir jag jätteglad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar