onsdag 10 oktober 2012

Viva la Juicy!


Åh, kolla vad jag har köpt! En av mina favoritparfymer,Viva la Juicy, som jag hittade på Costco för typ en tredjedel av originalpriset! Snacka om att jag blev glad. Så nu håller jag på att spruta den överallt, speciellt i mitt och Rachaels rum för det luktar så konstigt här inne. Men nu luktar det gott igen!

Idag har lilla Raylee varit här också, hon är min värdmammas bästa kompis dotter. Hon är så himla söt, bara 6 veckor gammal. Fick bytt min första blöja sen min lillebror var bebis. Vilket är vad, typ 3 år sen? Jag kommer inte ens ihåg när han slutade med blöjor haha. 


Idag har varit en riktigt bra dag! Men nu ska jag göra den mindre bra genom att sätta mig och plugga.. Jag måste skriva en "outline" till engelskan, och jag orkar verkligen inte. Jag är visserligen nästan klar men jag ser ändå inte poängen med outlines, det blir ändå aldrig som jag skriver där. Jaja, jag ska väl inte klaga, det finns ju dom som inte får någon utbildning alls. :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar